VVM Middelie

VVM Tentennacht op vrijdag 7 juli 2023

TENTENNACHT 2023

Vrijdag 7 juli is het weer zover: DE VVM TENTENNACHT!

Deelname is voor alle kinderen die op school zitten in Middelie of wonen in Middelie, groep 3 t/m 8. Voor deze avond/nacht heeft het bestuur van de VVM weer een aantal leuke activiteiten in petto, waaronder gezamenlijk eten, leuke spelletjes en als het donker wordt een speurtocht.

Hoe kun je je opgeven?

Inschrijven kan door onderstaande strook in te vullen en uiterlijk 26 juni in te leveren bij Middelie nr. 80. Je ouders kunnen het formulier ook inscannen en mailen naar info@vvmmiddelie.nl of appen naar Gerie Bootsman (06-26174358) .

Hoe laat en waar word je verwacht?

Je wordt op 7 juli om 17:30 verwacht bij het speeltuintje voor de ijsbaan, tegenover Middelie 111.

Wat moet je zeker meenemen?

Dichte schoenen waar je goed mee kan wandelen, een warm vest/jasje, een slaapzak + een klein 1-persoons-luchtbed/matje, een zaklantaarn, een handdoek + zwemkleding, een reflecterend veiligheidsvestje en genoeg warme kleding (met nog een extra setje wanneer je nat wordt) want het kan ’s avonds en ’s nachts behoorlijk koud en vochtig zijn!!!

Wanneer ga je weer naar huis?

Je ouders kunnen je zaterdagochtend op 8.30 uur weer komen ophalen. Dan hebben we al een lekker ontbijtje gehad.

De VVM Tentennacht kan alleen doorgaan met voldoende vrijwilligers

Om een gezellige en veilige tentennacht te kunnen verzorgen, hebben we voldoende vrijwillgers nodig. De tentennacht gaat door onder voorbehoud van voldoende vrijwilligers. Wil je meehelpen met opbouwen en afbreken van de tenten, helpen met de spelletjes en/of de speurtocht, speel je een muziekinstrument voor bij het kampvuur, wil je voorlezen etc. meld je dan als vrijwiligger aan bij Gerie Bootsman (06-26174358).

Tot vrijdag 7 juli!! Deelname is voor eigen risico. De VVM kan niet aansprakelijk worden gesteld. Er worden tijdens de tentennacht foto’s van activiteiten gemaakt. Mocht je bezwaar hebben tegen plaatsing van deze foto’s, dan kun je dat kenbaar maken via info@vvmmiddelie.nl (zie ook onze Privacy Policy op de website www.vvmmiddelie.nl).

Onderstaande strookje inleveren uiterlijk maandag 26 juni 2023

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik geef me op voor de VVM tentennacht op vrijdag 7 juli a.s.

Naam: __________________________________________________________________________________________

Groep basisschool: ________________

Dieetwensen kind:________________________________________________________________________________

Telefoonnummer + e-mailadres ouder/verzorger: ___________________________________________