Viswedstrijd 2012 gehad!!

Vrijdag 14 september 2012 - De jaarlijkse viswedstrijd werd weer gehouden aan de Meeuwenstraat in Middelie. Een wedstrijd met name voor de jeugd werd een ontspannen voor een relatief kleinere groep. Het was wat kouder en er waren enkele verjaardagen in het dorp (waardoor de feestgangers van deze feestjes niet konden komen).  Maar desondanks dat was het gezellig waarbij de kinderen tijdens het vissen limonade/ snoepje kregen en de ouders een bak koffie.

Er visjes gevangen van verschillende formaten al hadden we ook het idee dat er een vis bij was die zich wel heel regelmatig liet vangen. Deze wilde waarschijnlijk veel aandacht. En onder toeziend oog van onze eigen ''vismeester'' , Erik Bol wisten we dat het allemaal eerlijk gebeurde. Alle kinderen die een vis hadden gevangen kregen een kleine geste en de winnaar kreeg een ''gouden'' medaille.

De uitslag:
1. Luca de Boer
2. Sam Bootsman
3. Damian Slooten
4. Mark Kuster/ Henk Hardebol (gedeelde vierde plek)

Hieronder een mooie presentatie van de foto's. Indien je de foto's wilt downloaden, klik dan op de diapresentatie, je komt in de Picasa-omgeving van de VVM en daar kan je de foto's downloaden.

(LET OP: Applegebruikers kunnen deze niet bekijken daar Apple Flash niet ondersteunt. Klik dan HIER)